טקסט הודעת פורום
| 1/26/2010 12:02:00 AM |
|
נושא: כנס... תאריך: 1/26/2010 12:02:00 AM
מחבר/ת: חיים טי
אופני הStumpjumper יותר מתאימות לסוג הרכיבה שציינת, לחבר שלי יש את הfsr והם לא מתאימות לקפיצות של מטר אבל המחיר שלהם אפילו לא דומה,אז אנ´לא מבין למה אתה משווה... בהצלחה
|
חזרה לפורום |
|
|