טקסט הודעת פורום
1/26/2010 9:30:00 AM
רותי בראון
אני משווה בדיוק בגלל המחיר
נושא:
אני משווה בדיוק בגלל המחיר
תאריך:
1/26/2010 9:30:00 AM
מחבר/ת:
רותי בראון
לא ידעתי אם כדאי לי להשקיע כפול 3 ועד כמה אני ארגיש בהבדלים.
תודה בכל אופן.
חזרה לפורום