הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

1/26/2010 9:30:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  רותי בראון עם תוכן  אני משווה בדיוק בגלל המחיר
נושא: אני משווה בדיוק בגלל המחיר תאריך: 1/26/2010 9:30:00 AM
מחבר/ת: רותי בראון

לא ידעתי אם כדאי לי להשקיע כפול 3 ועד כמה אני ארגיש בהבדלים.
תודה בכל אופן.


חזרה לפורום