טקסט הודעת פורום
1/26/2010 12:42:00 PM
לואי 8
יש מצב
נושא:
יש מצב
תאריך:
1/26/2010 12:42:00 PM
מחבר/ת:
לואי 8
נראה לי אקפוץ בסוף שבוע עם הכלי הזה :eek:
חזרה לפורום