טקסט הודעת פורום
| 1/26/2010 4:48:00 PM |
|
נושא: אם הקפיצות כל כך חיוניות אולי כדאי להשקיע תאריך: 1/26/2010 4:48:00 PM
מחבר/ת: יוחאי מנחם
על סטמפי או אנדורו בכל אופן לי היו FSR XC ומאוד נהניתי מהם (בלי קפיצות מטורפות). אם מחיר וקפיצות שווים במשקלם, הדרך הכי טובה להחליט היא לקחת לסיבוב את שני הדגמים.
|
חזרה לפורום |
|
|