הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

1/26/2010 4:52:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  יוחאי מנחם עם תוכן  שלום עופר
נושא: שלום עופר תאריך: 1/26/2010 4:52:00 PM
מחבר/ת: יוחאי מנחם

אם אתה רוצה לחסוך השיקול העיקרי שאתה צריך לקחת בחשבון הוא רמת האמינות של החנות בה אתה רוכש. טיפול איכותי יכול לעלות 20-50 שקלים יותר אבל נותן הרבה יותר תמורה. (וזה עוד לפני שהזכרתי נוכלים).
אבי היקר לימד אותי משפט שמלווה אותי ומעולם לא אכזב "אני לא עשיר לקנות זול"
עדיף לשלם פעם אחת 80 מאשר שלוש פעמים 30.
בהצלחה ;)


חזרה לפורום