נושא: הבעיה היא לא רוחב הצמיגים תאריך: 1/26/2010 6:03:00 PM
מחבר/ת: אלכס פרו
הבעיה היא שהם בקוטר של 2.8 והם ממש ענקיים ולפי דעתי מכערים את המראה הכללי של האופניים וצמיגים של 1.5 אני מניח שגם יהיו יותר קלים וגם יהיה להם פחות חיכוך עם הכביש ..
כמובן שהייתי שמח לקנות אופניים חדשות אך כרגע, בתור סטודנט, העו"ש אינו מאפשר זאת..אולי בקיץ המצב יתבהר ואני אחליט.
בתכלס השימושים שלי באופניים הנ"ל הם רק לנסוע בתוך העיר ולפעמים על חצץ וממה שקראתי בפורומים בחו"ל צמיגים צרים ייתנו לי שיפור ניכר במהירות.
השאלה היא מה לעשות עם האופניים הישנות ? למכור ? אולי יש אופצייה לטרייד אין ? העינין הוא שרק ראיתי אופניים היבדיריות של TREK ואני לא יודע אם היבואן שלהם בארץ עושה טרייד אין.
|