טקסט הודעת פורום
| 1/27/2010 12:29:00 AM |
|
נושא: מה זה קוטר של 2.8? תאריך: 1/27/2010 12:29:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן
לרכיבה בעיר ועל שבילים מהודקים אופני הייבריד יתאימו, אבל תתפלא איזה הבדל תרגיש עם צמיגים דקים יותר.
דרך אגב, כשאתה מרכיב את הצמיגים החדשים, פזר טלק על הפנימיות.
בהצלחה
|
חזרה לפורום |
|
|