הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

1/28/2010 11:08:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  שי קופר עם תוכן  חברה לדאונהייל
נושא: חברה לדאונהייל תאריך: 1/28/2010 11:08:00 AM
מחבר/ת: שי קופר

מעוניין להצטרף לרוכבי דאונהייל באזור המרכז[אני מתא]רכבתי שנתיים-לפני כמה שנים טובות[מאזור הדרום לשעבר] ועכשיו מעוניין לחזור,רכבתי כמעט בכל הארץ.


חזרה לפורום