טקסט הודעת פורום
| 1/28/2010 11:08:00 AM |
|
נושא: חברה לדאונהייל תאריך: 1/28/2010 11:08:00 AM
מחבר/ת: שי קופר
מעוניין להצטרף לרוכבי דאונהייל באזור המרכז[אני מתא]רכבתי שנתיים-לפני כמה שנים טובות[מאזור הדרום לשעבר] ועכשיו מעוניין לחזור,רכבתי כמעט בכל הארץ.
|
חזרה לפורום |
|
|