טקסט הודעת פורום
| 1/28/2010 5:29:00 PM |
|
נושא: כמה שאלות תאריך: 1/28/2010 5:29:00 PM
מחבר/ת: יובל יחיעם
יש לי כמה שאלות- 1. מה היתרון של גלגלי 29 אינצ´ על 26? וההפך. 2. מה ההבדל בין גריפים ננעלים ללא? 3. האם זה משנה אם ילדים (בני 13-14) יסעו על ש" מאשר ז"ק? כי הרי בכל מקרה המשקל שלהם מועט.
תודה לעוזרים! :suss:
|
חזרה לפורום |
|
|