הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

1/28/2010 6:42:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  נוה אוסטפלד עם תוכן  אופני kona stinky 09
נושא: אופני kona stinky 09 תאריך: 1/28/2010 6:42:00 PM
מחבר/ת: נוה אוסטפלד

שלום אני מתלבט עם לקנות את האופניים האלה תגידו לי עם כדאי ומה יתרונות חסרונות ועם אני יוכל גם לעשות איתם קצת דאון הכוונה כאילו שאני יוכל לנסוע בהם במקומות כמו בית קשת ושוקף וכל מיני כאלה..
עד הערב עם אפשר דעות כי עם אני קונה אותם אני קונה אותם מחר. תודה. :)


חזרה לפורום