טקסט הודעת פורום
| 1/29/2010 5:41:00 AM |
|
נושא: יכול בהחלט תאריך: 1/29/2010 5:41:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן
בהגדרה הם אופני FR, אבל אפשר לעשות איתם מדרונות, ואפילו מהר. אופניים עמידים ואמינים. חסרונות - אפשר AM, אבל לדיוושים ארוכים הם מאוד מתישים (כבדים ומתלים ארוכים ורכים).
|
חזרה לפורום |
|
|