נושא: אוזן תאריך: 1/29/2010 1:52:00 PM
מחבר/ת: ערן מנשה
במידה והאוזן מחוברת ע"י שני ברגים ואחד נשבר אז יש לאוזן אפשרות להסתובב סביב אותו הבורג שעדיין תופס אותה ואז המעביר האחורי לא יתפקד או שתיפקודו יפגע - לא הייתי ממשיך לרכוב ככה
בדר"כ לא צריכה להיות בעיה וניתן להוציא את ההברגה השבורה בתוך השלדה בכל מיני אמצעים (בורג חליצה, חימום וכד´ ) לא יודע היכן אתה מתגורר אבל אני הייתי מנסה במצמן ביל"ו, מצמן נתניה (ליד איקאה) או בורטיגו בגעש - חלק מהמכונאופנים שם מנוסים בבעיות מסוג זה. אני מניח שיש עוד מקומות אולי אחרים יכולים להמליץ
|