נושא: עזרה - יש למישהו נסיון/ידע מכונאי בנוגע לLefty ? תאריך: 1/29/2010 5:11:00 PM
מחבר/ת: matan gross
אהלן
עזרה - יש למישהו נסיון/ידע מכונאי בנוגע לLefty ?
אני מעוניין להרחיב את הידע על המזלג ובתקווה לכוונן את המאפיינים שלו (ריבאונד/ preload) בצורה שתתאים לי קצת יותר
חרשתי את האתרים באינטרנט, ודי סיבכו אותי במכאניקה הפנימית
מישהו יכול להאיר את עיני בצורה פשוטה?
(התקשרתי לטיים טריאל, אבל לא התרשמתי שיש להם רצון לעזור...)
|