הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

1/29/2010 5:54:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  יוסי כהן עם תוכן  על תירכב עד התיקון
נושא: על תירכב עד התיקון תאריך: 1/29/2010 5:54:00 PM
מחבר/ת: יוסי כהן

במידה והבורג נישבר בתוך ההברגה הבעיה יחסית קטנה חולצים את הבורג ומבריזים את ההברגה וחס וחלילה לא עים חימום אתה תיגרום לשבר בשילדה יש מספיק שיטות חליצה טובות ללוא חימום


חזרה לפורום