טקסט הודעת פורום
| 1/29/2010 11:45:00 PM |
|
נושא: אני הייתי מנסה למצוא שימנו דאור 525 ללא רוטורים תאריך: 1/29/2010 11:45:00 PM
מחבר/ת: שלמה גרטמן
יש מצב שאפילו חדש יכנס במחיר קרוב ליעד שלך ותוכל להשתמש ברוטורים שיש לך אני מקווה שהשיפטרים שלך הם לא מסוג קומבו (משולבים) אחרת צריך להחליף גם שיפטרים
|
חזרה לפורום |
|
|