הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

1/29/2010 11:45:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  שלמה גרטמן עם תוכן  אני הייתי מנסה למצוא שימנו דאור 525 ללא רוטורים
נושא: אני הייתי מנסה למצוא שימנו דאור 525 ללא רוטורים תאריך: 1/29/2010 11:45:00 PM
מחבר/ת: שלמה גרטמן

יש מצב שאפילו חדש יכנס במחיר קרוב ליעד שלך
ותוכל להשתמש ברוטורים שיש לך
אני מקווה שהשיפטרים שלך הם לא מסוג קומבו (משולבים) אחרת צריך להחליף גם שיפטרים


חזרה לפורום