נושא: עזרה לרוכב המתחיל תאריך: 1/30/2010 10:17:00 PM
מחבר/ת: xxsss asdasd
אהלן אני דוד מת"א בן 20 וקניתי לצורך כושר גופני(האם באמת נסיעות בכביש ארוכות וכו´ ישפרו לי כושר גופני בצורה טובה?) אופניים, ספליזד הארדרוק ספורט 2010 עכשיו אני נוסע על כבישים קצת ולאט לאט משתפר,הבנתי שצריך יום כן יום לא(כדי לנוח) האופניים האלה הם לא כביש אבל המוכר אמר שהם גם מתאימות ובנוסף אני רוצה לשלב שטח גם(בעוד חודש ככה) האם אני מתאמן נכון? בנוסף,באימונים עד עכשיו(Vראשונים) עשיתי בערך 10 ק"מ בכביש כולל עליות וכו´ וגם לאחר החימום יש לי כאבים בשרירים(כאבים נסבלים כמובן בתור אחד שהיה רץ) כאבים בשיר מעל הפיקה של הברך (לא זוכר איך קוראים לו) אז האם זה נכון שלאחר שהשריר הזה יתאמץ קצת ויתחזק אני יוכל לסוע הרבה יותר באופניים מרחקים וכו´? תודה
|