הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

1/31/2010 12:21:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אייל בוגנים עם תוכן  בקצרה
נושא: בקצרה תאריך: 1/31/2010 12:21:00 PM
מחבר/ת: אייל בוגנים

אענה בקצרה.
1. גלגלי 29 "אוכלים שטח" טוב יותר מפאת שטח מגע גדול יותר, החיסרון הוא שכיום עדיין קשה (הבנתי שעובדים על זה) להשיג הילוכים שיתנו לך יחס כמו בגלגלי 26 , ז"א הילוך 1 ב 26 (ההילוך הקל) לא מושג בגלגלי 29. (יש כתבה שלמה על זה באחד מהירחונים האחרונים)
2. גריפים ננעלים (ולדעתי עדיפים) מאפשרים פירוק והרכבה מהיר ללא התעסקות כמו בגריפים רגילים, אם אתה לא מאילו שמידי פעם מפרק את הברקסים או שיפטרים (שדרוג או לא יודע מה) אז זה לא ישנה לך.
3. ש"מ לעומת ז"ק משפיע על התנהגות האופניים ולדעתי אין קשר מי ירכב עליהם.


חזרה לפורום