טקסט הודעת פורום
1/31/2010 9:04:00 PM
נמרוד ד
ראש בראש-איזה ברקס עדיף?
נושא:
ראש בראש-איזה ברקס עדיף?
תאריך:
1/31/2010 9:04:00 PM
מחבר/ת:
נמרוד ד
איזה ברקס עדיף לרכיבת AM (יד שנייה)?:
avid juicy 7 ב -750 ש"ח
או
מגורה לואיס ב-800 ש"ח
תודה.
חזרה לפורום