נושא: בכל הזוגות לי היו AVID ... אין תלונות !!! תאריך: 1/31/2010 9:13:00 PM
מחבר/ת: Ofer Erez
היה לי ג´וסי 7 וג´וסי 3 ... עבדו מצויין אם כי לזמן קצר. היום יש לי AVID CODE ... עוצר בכל שטח מכל מהירות ... (4 פיסטונים). בזוג השני (ז"ק) ג´וסי 5 .... מיותר לציין ... אומרים שהמגורה מצויינים ... לי אין נסיון איתם. ה7 ניתנים לכיוונון ... מה אצל המגורה ?
|