הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

1/31/2010 9:13:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  Ofer Erez עם תוכן  בכל הזוגות לי היו AVID ... אין תלונות !!!
נושא: בכל הזוגות לי היו AVID ... אין תלונות !!! תאריך: 1/31/2010 9:13:00 PM
מחבר/ת: Ofer Erez

היה לי ג´וסי 7 וג´וסי 3 ... עבדו מצויין אם כי לזמן קצר.
היום יש לי AVID CODE ... עוצר בכל שטח מכל מהירות ... (4 פיסטונים).
בזוג השני (ז"ק) ג´וסי 5 .... מיותר לציין ...
אומרים שהמגורה מצויינים ... לי אין נסיון איתם.
ה7 ניתנים לכיוונון ... מה אצל המגורה ?


חזרה לפורום