טקסט הודעת פורום
2/1/2010 6:52:00 AM
לואי 8
לואיס
נושא:
לואיס
תאריך:
2/1/2010 6:52:00 AM
מחבר/ת:
לואי 8
אני רוכב עם הברקס הזה כבר שנה ורק DH בתקופה האחרונה רוכב הרבה במנרה חוץ מרפידות שמחליפים אתה לא נוגע בברקס
חזרה לפורום