הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

2/1/2010 6:52:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  לואי 8 עם תוכן  לואיס
נושא: לואיס תאריך: 2/1/2010 6:52:00 AM
מחבר/ת: לואי 8

אני רוכב עם הברקס הזה כבר שנה ורק DH בתקופה האחרונה רוכב הרבה במנרה חוץ מרפידות שמחליפים אתה לא נוגע בברקס


חזרה לפורום