נושא: מעביר קידמי תאריך: 2/2/2010 3:15:00 AM
מחבר/ת: ערן מנשה
אני מניח שזה לא קורה בכל מצב של ההילוכים. תקן אותי אם אני טועה, אבל זה כנראה קורה כשאתה בפלטה הקטנה (גלג"ש קטן מלפנים) וגלג"ש קטן יחסית מאחור (הילוך 4 או 5 ומעלה בשיפטר הימני)
יש שתי אפשרויות שאני רואה, תנסה קודם את הראשונה ואם לא עוזר תעבור לשניה: 1. להשתמש בפלטה הקטנה (הילוך 1 בשיפטר שמאל) בשילוב עם 3-4 גלג"שים גדולים מאחור בלבד ולא מעבר (הילוכים 1-4 בשיפטר ימין) 2. לכוון את גובה המעביר הקידמי שהחלק התחתון של הכלוב שלו יהיה כ-2 מ"מ מעל הפלטה הכי גדולה (ראה בתמונה) - זה מצריך לעיתים גם כיוון הכבל (מתיחה שלו במידה והמעביר היה גבוה מדי והנמכת אותו)
|