טקסט הודעת פורום
| 2/2/2010 7:37:00 AM |
|
נושא: על איזה LEFTY מדובר??? תאריך: 2/2/2010 7:37:00 AM
מחבר/ת: Lior Ohana
אם אתה מדבר על MAX PBR אז יש לי את כל המידע הדרוש לך (שלח כתובת מייל) אם לא יש באתר הרשמי של קנונדייל את כל המפרטים ולחצי הניפוח וכל המידע הדרוש לך כרוכב לגבי הבולם הנ"ל מכונאי עזרה טכנית???
DAA!!! מומלצים
|
חזרה לפורום |
|
|