טקסט הודעת פורום
2/2/2010 2:44:00 PM
Gil Katz
אתה צריך להבין למה השימוש
נושא:
אתה צריך להבין למה השימוש
תאריך:
2/2/2010 2:44:00 PM
מחבר/ת:
Gil Katz
אם רק דופק אז מספיק סדרת F
חזרה לפורום