הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

2/2/2010 10:26:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ערן מנשה עם תוכן  הכלוב במעביר הקדמי
נושא: הכלוב במעביר הקדמי תאריך: 2/2/2010 10:26:00 PM
מחבר/ת: ערן מנשה

לא ניתן לכיוון ללא הזזת כל המעביר כלפי מעלה או מטה, כי הוא חלק בלתי נפרד ממנו.
לפי מה שאני מבין אתה צריך להנמיך אותו מעט.

בהנחה שההילוכים שלך מכוונים כראוי, תבצע את השלבים הבאים:
1. תוריד להילוך ראשון בשיפטר שמאל (לפלטה הקטנה ביותר)
2. תשחרר את בורג החבק של המעביר (אלן 5 מ"מ) - זה שמחזיק את המעביר על השלדה (צינור המושב)
3. תנמיך את המעביר עד שהכלוב כ-2 מ"מ מעל לפלטה הגדולה (כפי שרואים בתמונה שצירפתי להודעה הקודמת)
4. תחזק את בורג חבק המעביר - שים לב לבדוק שהמעביר (הכלוב) מקביל לפלטות בדיוק (אם אתה מסתכל מלמעלה)
5. תשחרר את בורג הכבל (אלן 5 מ"מ) תמתח את הכבל עם היד, כדי שלא יהיה משוחרר, ותחזק את הבורג בחזרה

כעת תבדוק שההילוכים עוברים כראוי על כל הפלטות וכל הגלג"שים

בהצלחה.


חזרה לפורום