טקסט הודעת פורום
2/2/2010 10:33:00 PM
תום הרוש
החיכוך הוא לא בחלק התחתון אלא בחלק הצידי
נושא:
החיכוך הוא לא בחלק התחתון אלא בחלק הצידי
תאריך:
2/2/2010 10:33:00 PM
מחבר/ת:
תום הרוש
מה ניתן לעשות
חזרה לפורום