הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

2/2/2010 11:25:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  דור אטיאס עם תוכן  ציפצופים מהגלגל האחורי
נושא: ציפצופים מהגלגל האחורי תאריך: 2/2/2010 11:25:00 PM
מחבר/ת: דור אטיאס

שלום,
יש לי אופני Specialized Hardrock Disc 2010
בזמן האחרון שאני רוכב אני שומע צפצופים המגלגל האחורי, ובדקתי זה לא בא מהמעצורי דיסק.
אם אפשר עזרה בזה ואיך לתקן את זה.
תודה, דור!


חזרה לפורום