טקסט הודעת פורום
| 2/2/2010 11:39:00 PM |
|
נושא: על המעביר יש ברגי כיוון ש... תאריך: 2/2/2010 11:39:00 PM
מחבר/ת: ערן עוזיאלי
מגבילים את תנועת המעביר ימינה ושמאלה. אפשר לכוון את הבורג הרלוונטי ללא חשש - תמיד אפשר לחזור לכוונון הקודם. הסברים נוספים בלינק http://www.harim.co.il/Article.asp?ID=346 בהצלחה ערן
|
חזרה לפורום |
|
|