נושא: LT זה ההבדל תאריך: 2/3/2010 2:08:00 PM
מחבר/ת: רז רפאלי
בשנת 2008 ההבדל היה 100ממ לעומת 130 מקדימה ו3.1 לעומת 3.3 מאחורה. קיים הבדל גם ברמה של המכלולים אבל לא משהו משמעותי. סה"כ אופניים שלא הייתי מתקרב אליהם. מניסיון.
LT:
http://www.bikepedia.com/QuickBike/BikeSpecs.aspx?Year=2008&Brand=Haro&Model=Sonix+LT&Type=bike
רגיל:
http://www.bikepedia.com/QuickBike/BikeSpecs.aspx?Year=2008&Brand=Haro&Model=Sonix&Type=bike
מסקרן אותי- איך קוראים לך בשבת? ;)
|