הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

2/3/2010 2:08:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  רז רפאלי עם תוכן  LT זה ההבדל
נושא: LT זה ההבדל תאריך: 2/3/2010 2:08:00 PM
מחבר/ת: רז רפאלי

בשנת 2008 ההבדל היה 100ממ לעומת 130 מקדימה ו3.1 לעומת 3.3 מאחורה.
קיים הבדל גם ברמה של המכלולים אבל לא משהו משמעותי.
סה"כ אופניים שלא הייתי מתקרב אליהם. מניסיון.

LT:

http://www.bikepedia.com/QuickBike/BikeSpecs.aspx?Year=2008&Brand=Haro&Model=Sonix+LT&Type=bike

רגיל:

http://www.bikepedia.com/QuickBike/BikeSpecs.aspx?Year=2008&Brand=Haro&Model=Sonix&Type=bike


מסקרן אותי- איך קוראים לך בשבת? ;)


חזרה לפורום