טקסט הודעת פורום
2/3/2010 2:27:00 PM
גיא בראל
מניסיון שלי...
נושא:
מניסיון שלי...
תאריך:
2/3/2010 2:27:00 PM
מחבר/ת:
גיא בראל
עם שניהם ולדעתי הלואיז BAT יותר טוב מבחינת כח עצירה ומודולציה.
איזה לואיז זה?מאיזה שנה?
חזרה לפורום