הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

2/3/2010 2:27:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  גיא בראל עם תוכן  מניסיון שלי...
נושא: מניסיון שלי... תאריך: 2/3/2010 2:27:00 PM
מחבר/ת: גיא בראל

עם שניהם ולדעתי הלואיז BAT יותר טוב מבחינת כח עצירה ומודולציה.
איזה לואיז זה?מאיזה שנה?


חזרה לפורום