טקסט הודעת פורום
| 2/3/2010 8:36:00 PM |
|
נושא: שאלה בקשר לבולם אחורי תאריך: 2/3/2010 8:36:00 PM
מחבר/ת: יהב מלכה
על איזה בולם אחורי עם נעילה (חובה) ופרופדאל (אפשרי) בתקציב של כ 1000 שקלים?
כמה שווה בערך הבולם שיש לי כרגע אקס פיושן קפיץ שמן 130 ממ עם ריבאונד כבן שנתיים?
|
חזרה לפורום |
|
|