הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

2/3/2010 8:36:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  יהב מלכה עם תוכן  שאלה בקשר לבולם אחורי
נושא: שאלה בקשר לבולם אחורי תאריך: 2/3/2010 8:36:00 PM
מחבר/ת: יהב מלכה

על איזה בולם אחורי עם נעילה (חובה) ופרופדאל (אפשרי) בתקציב של כ 1000 שקלים?

כמה שווה בערך הבולם שיש לי כרגע אקס פיושן קפיץ שמן 130 ממ עם ריבאונד כבן שנתיים?


חזרה לפורום