טקסט הודעת פורום
2/3/2010 11:25:00 PM
אסף.. לא בשבת
תודה רבה.
נושא:
תודה רבה.
תאריך:
2/3/2010 11:25:00 PM
מחבר/ת:
אסף.. לא בשבת
סגרתי לי פינה. אבל מה כל כך גרוע בהם לXC?
בשבת לא קוראים לי - אני בא לבד :((
חזרה לפורום