הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

2/3/2010 11:25:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אסף.. לא בשבת עם תוכן  תודה רבה.
נושא: תודה רבה. תאריך: 2/3/2010 11:25:00 PM
מחבר/ת: אסף.. לא בשבת

סגרתי לי פינה. אבל מה כל כך גרוע בהם לXC?
בשבת לא קוראים לי - אני בא לבד :((


חזרה לפורום