נושא: במבט לאחור תאריך: 2/3/2010 11:54:00 PM
מחבר/ת: רז רפאלי
קניתי אותם בהתלהבות כי לא היה לי הרבה ניסיון בתחום אבל מהר מאוד הרגשתי מה הכוונה כשמדברים על איכות נמוכה של חומרים. יכול להיות שסחטתי מהם עד קצה היכולת אבל מדובר בחברה שהמחירים שלה יחסית ממוצעים-גבוהים ולא מספקים את הסחורה. המזלג של רוקשוקס 100ממ פשוט אכזב ועבד לא טוב מההתחלה כולל נזילות, הבולם האחורי החליד. המתלה העיקרי של השלדה יוצר בובינג מה שרוב החברות כבר מחקו מאוצר המילים מזמן. בסופו של דבר אחרי שהשקעתי בהם כמה אלפים, תוך 4 חודשים קניתי אופניים חדשים.
כמובן- דעה בלבד..
|