הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

2/4/2010 12:07:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  מתן מליחי עם תוכן  מה אתה אומר על הדגמים הללו
נושא: מה אתה אומר על הדגמים הללו  תאריך: 2/4/2010 12:07:00 AM
מחבר/ת: מתן מליחי

איתן תודה! משמח לדעת שיש אנשים שימחו לתת עזרה מקצועית גם ללא תמורה... :)
הספשלייזד נראות לי פשוטות מידיי , מה אתה אומר על חברות EVOKE D-1000, ועל - MARIN?
גם ראיתי כאן באתר GERY FISHER MT TAM שנת 2002 עם מעבירים של שימנו פול דאור ובולמים של מרזוקי 80 מ"מ , נראות במצב טוב , המחיר שלהם 1500 וזה קצת מחשיד... איך אני בודק אם הצירים שלהם טובים ( שלא ישברו לי תוך כדי הטיול...)ומה עוד צריך לבדוק?
תודה רבה !
אגב, אם יש לך דגשים והצעות לתת לי לטיול האמור - אשמח מאוד!


חזרה לפורום