הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

2/4/2010 1:27:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  Bicycle doctoR עם תוכן  בהנחה שזה מהגלגל האח´
נושא: בהנחה שזה מהגלגל האח´ תאריך: 2/4/2010 1:27:00 PM
מחבר/ת: Bicycle doctoR

פעים רבות האטם שסוגר את הנאבה בצד הדיסק (השמאלי) מתייבש ומתחיל לצפצף או לשרוק כל עוד הגלגל מסתובב. פרק את הגלגל וממנו את האטם ושמן אותו קלות מבפנים. החזר הכל למקום והצפצוף אמור להיפתר. אם זה לא עוזר, קפוץ לחנות שיבדקו את הגלגל בצורה יותר רצינית. לא כדאי לפתוח נאבה ללא כלים וידע כי בד"כ זה מסתיים בנזק גדול יותר. או בהשבתה של הגלגל שתצריך בכל מקרה תיקון בחנות.
בהצלחה.


חזרה לפורום