הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/14/2002 12:14:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  דודי עם תוכן  השדים שלי שניהם עובדים עלי
נושא: השדים שלי שניהם עובדים עלי תאריך: 11/14/2002 12:14:00 PM
מחבר/ת: דודי

ראשית, הרגת אותי בכתבה מצחיקה עד דמעות (כאשר אישתי ראתה שבכיתי אמר השד ההוא שזה בגלל שאני לא יכול להוציא כל כך הרבה כסף על אופניים כמו שצריך..., ואילו השד השני טען בפניה שזה בגלל הציוד הנלווה שאמור לעלות יותר מהאופניים, בקיצור הם התחילו להכין לי אליבי להוצאה).

מרגע שהחלטתי זאני רוכב על אופניים, התחלתי מבלה שעות רבות ביום באתרים שונים באינטרנט ובחנויות אופניים שונות להבין וללמוד ולמצוא לי את המכונופן המתאים לי בו אתן את מבטחי ואת כספי ובידו אפקיד רוחי...
החיפוש הפך אובססיבי עד כדי כך שאתם עצמכם רואים (במקום לעבוד אני מבלה באתר...).

אז לאחר שרכבתי תקופת נסיון על אופני HARO V2 במשך תקופה של שלושה חודשים ובכל שבוע הייתי צריך לתקן ולהחליף חלקים החלטתי לקנות אופניים.

והשדים רצו לי בראש וגייסו גם את הבנים שלי לשכנוע. החלטתי שלא ניתן ללכת על חדשות ולכן כחרתי יש שניה, אבל מה, כהתחלה הן כבר עברו את התקציב המתוכנן, אז מה עושים? טלפון ל"שר האוצר" המתחיל ב"ריכוך" השטח עד שיגיע החיוב מכרטיס האשראי הביתה. ומה עם הציוד הנלווה תשאלו? זה נכנס להוצאה השוטפת, המקום תיקונים בכל יום ראשון, מתחילים לקנות ציוד לאט לאט וכמובן מספרים לכולם שהשנה ביום ההולדת אין בעיה לקנות מתנות פשוט נכנסים לחנות אופניים רצינית (אני יכול לספק כתובת ורשימת מוצרים נבחרים) וקונים. אני מבטיח לכולם להיות מופתע ולשמוח במתנתי.

אז רק כדי שאני לא אטעה, בבקשה עזרו לי להחליט על הציוד הנלווה הנחוץ ועל שיפורים נדרשים באופניים ש"מ, LX, קידמי מרזוקי,אחורי קיין קריק ללא קיבוע, מעצורים LX, חישוקים MAVIC וצמיגים 1.9 כלשהם.


חזרה לפורום