הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

2/5/2010 9:33:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אלכס זברובסקי עם תוכן  מזלגות של 120mm לXC/AM
נושא: מזלגות של 120mm לXC/AM תאריך: 2/5/2010 9:33:00 AM
מחבר/ת: אלכס זברובסקי

שלום לכולם, צריך יעוץ קטן בנוגע למבחר מזלגות של 120mm לאופניים שלי.
אני רוכב GT Avelanche Disk 1 2006 שזה ז"ק, בא אם RockShox J3. הבולם זה כנראה - בולם מאוד פשות של קפיץ בלבד עם מהלך של 100mm. אני שוקל לשדרג אותו למשהו יותר נחמד של 120mm (שזה למיטב הבנתי מהלך מירבי המותר לשילדה זאת וככל הנראה יספק את הדרישות של XC וAM לא הכי אגרסיבי).
יש לא מעט דגמים בשוק, אני אתמקד ש3 יצרנים הכי נפוצים: FOX, RockShox וMarzoocchi.
מה תמליצו של יצרנים אלו שיתן ביצועים טובים ואמינות ?

תודה.


חזרה לפורום