הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

2/5/2010 5:51:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  נחום גליק עם תוכן  כן
נושא: כן תאריך: 2/5/2010 5:51:00 PM
מחבר/ת: נחום גליק

אמור להיות ,כי רוב המסלול הוא כורכר.
יש רק מאט מאוד מקומות נמוכים שבהם יש אולי קצת הצטברות מים אבל אפשר לעבור מהצד


חזרה לפורום