טקסט הודעת פורום
2/5/2010 5:51:00 PM
נחום גליק
כן
נושא:
כן
תאריך:
2/5/2010 5:51:00 PM
מחבר/ת:
נחום גליק
אמור להיות ,כי רוב המסלול הוא כורכר.
יש רק מאט מאוד מקומות נמוכים שבהם יש אולי קצת הצטברות מים אבל אפשר לעבור מהצד
חזרה לפורום