טקסט הודעת פורום
2/6/2010 9:21:00 PM
נמרוד ד
הייתי הולך על רוקשוקס טורה
נושא:
הייתי הולך על רוקשוקס טורה
תאריך:
2/6/2010 9:21:00 PM
מחבר/ת:
נמרוד ד
בולם מעולה שאפשר להתאים אותו לפי הצרכים שלך ומאוד זול
אפשר למצוא כזה יד שנייה ב600-700 שקל.. חדש עולה כ1500 שקל
חזרה לפורום