הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

2/6/2010 9:21:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  נמרוד ד עם תוכן  הייתי הולך על רוקשוקס טורה
נושא: הייתי הולך על רוקשוקס טורה תאריך: 2/6/2010 9:21:00 PM
מחבר/ת: נמרוד ד

בולם מעולה שאפשר להתאים אותו לפי הצרכים שלך ומאוד זול
אפשר למצוא כזה יד שנייה ב600-700 שקל.. חדש עולה כ1500 שקל



חזרה לפורום