הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

2/7/2010 11:38:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  צחי בר סלע עם תוכן  יש BUNGEE
נושא: יש BUNGEE תאריך: 2/7/2010 11:38:00 AM
מחבר/ת: צחי בר סלע

של Diamondback. ראיתי. בעיניים שלי. (ולא במגה ספורט)

דגם פשוט למדי, סדר גודל של 1200 ש"ח אם אינני טועה. בכל מקרה לא מתקרב ל-2000 (שזה השווי של הדגמים שבד"כ ממליצים עליהם למתחילים).

אגב, ברשתות הגדולות יש לא מעט אופנים עם שמות מותג מוכרים ויקרים, אבל בדגמים מאוד פשוטים, אשר לרוב מתחת לסטנדרט המינימלי של חנויות האופניים המקצועיות (ולכן לא מכירים את הדגמים בפורומים)


חזרה לפורום