נושא: השאלה הראשונה היא מה התקציב. תאריך: 2/7/2010 11:40:00 AM
מחבר/ת: יוחאי מנחם
לאחר מכן כדאי גם להרגיש איזו תחושה אתה יותר אוהב (קפיץ,שמן,אויר). הפוקס הם מעט יקרים אבל התחושה נפלאה והתחזוקה יכולה להיות קצת יותר יקרה בדגמי האויר, לי יש וונילה (קפיץ)וההרגשה שלו היא פשוט פנטסטית והמחיר לא בשמים, יש לי גם מרזוקי MZ3 קפי עם תחושה מאוד נעימה עם מהלך 100 מ"מ. רכבתי גם על רוקשוקס טורה והוא גם מרגיש בסדר אבל זה לא פוקס. בהצלחה.
|