טקסט הודעת פורום
| 2/7/2010 10:15:00 PM |
|
נושא: סקוט Spark 60 2009 מי מכיר תאריך: 2/7/2010 10:15:00 PM
מחבר/ת: יובל
שלום אני רוכב זנב קשיח (ספישילייזד) מעונייין לעבור לשיכוך מלא לא רוצה "להשתגע" לא במסלולים ולא במחיר המליצו לי הסקוט מי יכול לתת יותר פרטים תודה
|
חזרה לפורום |
|
|