הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

2/7/2010 10:15:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  יובל עם תוכן   סקוט Spark 60 2009 מי מכיר
נושא: סקוט Spark 60 2009 מי מכיר  תאריך: 2/7/2010 10:15:00 PM
מחבר/ת: יובל

שלום
אני רוכב זנב קשיח (ספישילייזד) מעונייין לעבור לשיכוך מלא
לא רוצה "להשתגע" לא במסלולים ולא במחיר
המליצו לי הסקוט מי יכול לתת יותר פרטים
תודה


חזרה לפורום