נושא: מה זה אומר שבילים ? תאריך: 2/8/2010 7:27:00 PM
מחבר/ת: Ofer Erez
אם אתה רוכב על שבילים לבנים/דרכי כורכר ואפילו סינגלים עדינים - אז אלו לא האופניים בשבילך. אם אתה מתכוון לרכיבת AM עם קטעים טכניים אז כאן נכנסים הROSCOE ... לי היו את הדגם הקודם שלהם והם היו מדהימים ... לגעתי יש מס´ זוגות שיתאימו לך יותר - גם בתקציב וגם בהתאם למה שאתה רוצה לרכב.
|