הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

2/8/2010 7:27:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  Ofer Erez עם תוכן  מה זה אומר שבילים ?
נושא: מה זה אומר שבילים ? תאריך: 2/8/2010 7:27:00 PM
מחבר/ת: Ofer Erez

אם אתה רוכב על שבילים לבנים/דרכי כורכר ואפילו סינגלים עדינים - אז אלו לא האופניים בשבילך.
אם אתה מתכוון לרכיבת AM עם קטעים טכניים אז כאן נכנסים הROSCOE ...
לי היו את הדגם הקודם שלהם והם היו מדהימים ...
לגעתי יש מס´ זוגות שיתאימו לך יותר - גם בתקציב וגם בהתאם למה שאתה רוצה לרכב.



חזרה לפורום