טקסט הודעת פורום
| 2/8/2010 10:03:00 PM |
|
נושא: עזרה תאריך: 2/8/2010 10:03:00 PM
מחבר/ת: נוה אוסטפלד
שלום יש לי Kona stinky 09 חדשות והן לא מתאימות למה שאני עושה אז עם יש למשהו אופני דאונהיל להציע לי עד 8000 שח אני ישמח עם משהו רוצה החלפה אני גם מוכן. תודה לעוזרים. :rating: :rating: :rating: :rating: :) :) :) :)
|
חזרה לפורום |
|
|