נושא: אני חושב אחרת תאריך: 2/9/2010 6:52:00 AM
מחבר/ת: לואי 8
לדעתי האופניים שיש לך מסוגלות לעשות הכל . השאלה למה אתה מסוגן?...... אם אתה רוכב כל שיני וחמשי במנרה אז ואללה לך על זה אבל אם אתה רוכב בעיר ופעם פה דאוןהייל אז עשית בחירה לא נכונה. אופני דאוןהייל מגבלות אותך בהרבה מקומות בארץ בלבד מסלולים תלולים ובעלי הפרשי גובה יחסית גדולים . תשאר עם מה שיש לך ותלמד איתם ובעתיד תשתדרג
|