טקסט הודעת פורום
| 2/9/2010 2:15:00 PM |
|
נושא: אוקיי. תאריך: 2/9/2010 2:15:00 PM
מחבר/ת: נוה אוסטפלד
אבל מה יכול להיות ערך כמו של המרזוקי הזה שיש על האופניים רק שקניתי אותם פעם ראשונה הכרתי אותו ...אני כאילו מכיר רק תרוקו עם האויר..ץ.. אבל הוא די נוח..
|
חזרה לפורום |
|
|