טקסט הודעת פורום
| 2/9/2010 3:01:00 PM |
|
נושא: לא יעלה יותר מ500ש תאריך: 2/9/2010 3:01:00 PM
מחבר/ת: לואי 8
מרזוקי לאחרונה התחילו לייצר בולמים אחרויים וממה ששמעתי מכמה רוכבים שנסו שהם לא הכי טובים לעומת חברות אחרוות . אם תרכב על פוקס DHX5 אתה תרגיש הבדל גדול
|
חזרה לפורום |
|
|