הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

2/9/2010 3:01:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  לואי 8 עם תוכן  לא יעלה יותר מ500ש
נושא: לא יעלה יותר מ500ש תאריך: 2/9/2010 3:01:00 PM
מחבר/ת: לואי 8

מרזוקי לאחרונה התחילו לייצר בולמים אחרויים וממה ששמעתי מכמה רוכבים שנסו שהם לא הכי טובים לעומת חברות אחרוות . אם תרכב על פוקס DHX5 אתה תרגיש הבדל גדול


חזרה לפורום