נושא: אם ככה אז ... תאריך: 2/9/2010 5:39:00 PM
מחבר/ת: Ofer Erez
אם בטווח המחירים של 12-14 א´ ש"ח אתה נמצא אז יש לך למשל את הGT FORCE1 רמת החלקים דומה, בFORCE יש לך מעצורי XT לעומת ג´וסי 3 בROSCOE ... לדעתי השלדה של הFORCE עדיפה יותר וגם המחיר שפוי יותר ... גם ספשלייזד יתנו מענה טוב במחיר קטן ותר ... אפילו סקוט ... הזוג שנתן את המענה הכי טוב (לפחות אצלי) גם לXC וגם לAM ... למרות שהם לא מיועדים לכך ...
|