טקסט הודעת פורום
2/10/2010 10:25:00 PM
אמיר שמר
המלצות על גריפים של ארגון .
נושא:
המלצות על גריפים של ארגון .
תאריך:
2/10/2010 10:25:00 PM
מחבר/ת:
אמיר שמר
מישהו שרוכב עם הגריפים האלו יכול להגיד אם הם נוחים?
האם זה מפריע מבחינת שליטה או שאין בעיה
eargon gc2
תודה
חזרה לפורום