הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

2/11/2010 10:13:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  איזה רשימה!....
נושא: איזה רשימה!.... תאריך: 2/11/2010 10:13:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן

מאוד תלוי בך, לפני הכל.
כל המזלגות האלה משובחים, ויפנקו אותך היטב.
אם הכסף הוא פחות בעיה (שלושתם בתחום התקציב), מה שנשאר הוא השרות.
למיטב ידיעתי אין היום בארץ שרות מכונאי לWB. תקבל תמיכה מהיבואן, אבל אין מכונאי מוסמך לבולמים האלה. אשמח מאוד לגלות שלא זה המצב.
לגבי השרות של סינגלטרק (יבואן פוקס) וקובי (יבואן רוקשוקס) לא אני אמליץ, אבל יש לבולמים האלה אבא בישראל.

אישית, אני אוהב ציוד אקזוטי, שאין לאף אחד אחר. ברור שזה צריך להיות איכותי, אבל מצדי שרק מעטים יכירו אותו. אני מפנטז כבר זמן רב על בולם של WB, וכשיהיה לי הכסף המתאים גם אקנה לי כזה - אבל אני מתכנן לטפל בו בעצמי (כמו בארבעת המזלגות שכבר יש לי).
אם אתה יודע לעשות את זה לבד - לך על זה בלי היסוס.
אם אתה רוצה מכונאי שיפתח לך את הבולם פעם בשנה - בחר מבין שני האחרים.

בהצלחה


חזרה לפורום