טקסט הודעת פורום
| 2/11/2010 12:32:00 PM |
|
נושא: ממליץ על kona Dawg תאריך: 2/11/2010 12:32:00 PM
מחבר/ת: דורון ריימן
נשמע שזה מתאים בדיוק לדרישות שלך, אני רוכב עליהם ומאוד מרוצה. מפנקות בירידה אך לא על חשבון טיפוסים. 5 אינץ קדימה, 6 מאחורה(5 ב2010) שלדת סקנדיום - האופניים לא שוקלות כלום, מטפסות כמו שפן.
|
חזרה לפורום |
|
|