הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

2/11/2010 12:32:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  דורון ריימן עם תוכן  ממליץ על kona Dawg
נושא: ממליץ על kona Dawg תאריך: 2/11/2010 12:32:00 PM
מחבר/ת: דורון ריימן

נשמע שזה מתאים בדיוק לדרישות שלך, אני רוכב עליהם ומאוד מרוצה.
מפנקות בירידה אך לא על חשבון טיפוסים.
5 אינץ קדימה, 6 מאחורה(5 ב2010)
שלדת סקנדיום - האופניים לא שוקלות כלום, מטפסות כמו שפן.



חזרה לפורום